BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 14, 2011

pelajar besama masyarakat :)

9.11.2011 cikgu azmah dtg class secara mengejot . dlm hati berdebardebar nak dengar ape cikgu nak bagi tahu . rupa ade lawatan . ingat tanak pergi tapi dakdak class ajak . so i follow~

10.11.2011 cikgu suro kumpul kol 7.15am . aku kuar rumah kol 7.15am . bagos kan . HAHA . 
sampai skola 7.25am . ingat kan da kene tinggal bas . rupanye bas lagy lambat drpd aku . bagoss ~

8.00am - bas sampai , naik ambik tempat duduk yg third last punye . bas culek aku , dy hantar kat wira damai . belakang batu caves .

8.30am - baru dpt keluar bas . haih ==' cikgu suro layan adikadik tadika *nnty korang tgk lah gambar kat bawah yea :)

9.00am - isi borang pastu cikgu bagi baju dan topi . yang tak puas hati nye ialah AKU DPT BAJU SIZE XL damn it ! memang jadi jubah lah aku pakai kan . haha . balqis , shila , pali , wafiy dapat tempat yang sama ngan aku tempat nye ialah prima selayang , dekat je . pastu cikgu ade bagi ade taklimat . dengar taklimat dgn penoh perhatian . cewaahh !

10.00am - naik bas . 5 mimit kemudian , aku ,balqis , ila , shila , pali , wafiy je yang bercakap . aku tak dgr pan dakdak kat depan tu bercakap . kiteorang la yang berkuasa dlm bas tu . gelak kuatkuat cakap kuatkuat . macam bas tu kiteorang yang punye je . HAHA XD

10.30am - sampai la tempat kiteorang nak tuju tu . kiteorang kene tunggu sampai budakbudak tadika balik . dorang balik dalam kol 11.00am . sebelom dorang balik tu kiteorang layan la budakbudak kecik tu . aku nampak ade budak kecik dy comel sangat . name dy ATIQAH CHONG . cikgu dia bagitahu yang mak atiqah nie indon dan ayah dy pulak cina . 

11.00am - budakbudak dah balik . makan timee ! yeahh . haha . lepas makan tu cikgu kate pergi solat pastu kol 2.00pm buat kerje. so lepas makan kiteorang lepaking la kat surau . sampai kol 2.00pm

2.00pm - keluar surau tgk member lain dah mula kerje . haha kite orang je yang lambat . kerja yang kene kiteorang buat ialah . mencantikkan class dorang . so , aku tolong cat ngan lukis . aku lukis PIRAMID MAKANAN ! wahh , bangge ohh . haha . sebelom nie mengelak je dr class seni . haha

4.30pm - majlis penutupan . pastu balikkk . tulang badan memang rase dah patah dah . tapi beshhhh !

this moment i can't forget it <3

picture sebelom naik bass :)

shila , ila , balqis , saya :)

kami berbeza rumah sukan :)

saya sayang awakk :)

behind the batu caves aka wira damai :)

balqis with danish. the kerinting boy :)

pali , me and boy , i forgot ur name :)

we become obses when meet this children :)

time nak isi borang :)

i'll kill u muhd fadhli rezza . haha :)

bila kami jumpe camera . begini la jadi nye . haha :)


kami dapat baju dan topi yang sama :)

pali , saya , wafiy , balqis :)

macam nie la klo jadi budak pendek :)

i'm with muizz

nie lah dy atiqah chong :)

my BFF and my classmate

when pali become famous . macam nie lah jadi nye :)


perbincangan . ahah :)

lepaking di surau :)


tgk bertapa besar nye baju saya :(

peace yaww !

time utk kerja :)

macam indon tgh lukis piramid makanan lah . ahah :)

kerja suda siap balik time :)

dari atas : saya dan balqis
bawah : wafiy , aqil , amirul 

kami suda penat nak balik boleh :)

thats all . bye bye bye :)





No comments:

Post a Comment