BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 25, 2012

capital DR (:

start je tuition, aku kelihatan seorang jejaka yg baik. aku mula intai si dia nie. ingatkan dia tak berpunya, so aku intai la dy sampai aku dapat tahu yg si dia sudah berpunya. so aku berhasrat utk berhenti intai si dia ):

dengan tibetibenye ,aku terasa sesuatu yg telah berlaku. wahh gitu ! 
bulan lepas aku nak masok class science. time tu aku merasai seseorang pandang aku. nasib baik aku dapat tangkap orang yg pandang aku tu. rupa si dia yg sedang memandang. aku rase gembira tapi time tu jugak aku rase, pandangan si dia tu cuma sementara ):

minggu demi minggu benda yang sama aku rase. kenapa si dia pandang aku. aku ade buat salah ke?

so hari ni aku datang tuition macam biasa. aku mulamula dudok kat bahagian 3 terakhir. aku tau si dia akan dudok kat tempat yg terakhir. tapi time tu pulak tempat yg belakang sekali full. so si dia dudok kat tempat 2 terakhir tepi sekali. aku terpakse tukar tempat sebab tempat yg aku dudok telah dipenuhi oleh orang orang yang bergentlemen. aku tukar dok sebelah kawan aku, depan si dia (:

pada masa itu jugak cikgu science tak datang. aku kedengar si dia memberi tahu kawan dia "gulagula untuk aku takde?" aku beredar pergi ke kedai, beli gulagula mentos sepeket dan 2 skittle. aku kasi mentos tu kat kawankawan aku. dalam mentos peket tu ade 6, aku kasi kawan aku sorang satu dah tinggal 2.

2 baki gulagula mentos, aku kasi kat si dia. tapi si dia taknak. aku try kasi kawan si dia.
kawan si dia kata "haihhh, kau nie ambik laa". lalu si dia tersenyum lalu ambik (:
si dia berkata "TERIMA KASIH" , aku tak sanggup berkata apaapa. aku hanya mampu senyum untuk dirinya (:

p/s setiap senyuman mewakili semua bende yg kita lakukan dengan hati yg ikhlas (:

No comments:

Post a Comment