BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 16, 2012

cerita cerita cerita !

assalamualaikum !
nas nak tanye memang setiap orang tak kira lah laki ke perempuan ke , tiaptiap hari WAJIB ade cerita atau pun GOSSIP ek ? 
kenape ek , nas rase macam dalam hidup nie nas rase takde cite pon . 

bagi girls dorang akan cerita pasal laki yang handsome and smart .
bagi boys pulak dorang akan cerita pasal perempuan yang beautiful and hot .

bagus la korang ade cerita yang beshbesh kan . 
yeahh ! tepok tangannnnnn ! haha

nie cerita yang sebenar nas nak tulis !!
time rehat tadi aku tgh borak ngan dak class aku pasal acc , tibetibe ade seorang girls nie tolak aku semata mata nak cakap ngan dak class aku tu pasal perempuan . sakit hati sial . klo ye pon tak nak cerita depan aku takyah lah tolak aku aku macam sampah , macam aku tak wujud je kat situ . klo nak cakap ngan dy pon bagi la salam . jangan nak menjelah je . tau la kau dah banyak berjasa ngan dy !

the moral of the story , jangan la menjelah ketika orang tgh bercakap . orang akan nama kan kau sebagai SEORANG YANG BIADAB !

aku tau korang mesty beria ria nak tau cerita ape yang kawan korang cerita rite ? boleh klo korang nak dgr cerita tapi please la . jangan menyampok ketika orang tengah cakap . orang tak suka !

No comments:

Post a Comment