BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 5, 2012

handphone ku hilang !!

today my mom punye office staff nikah . sebelom gerak pergi nikah staff mak aku tu , aku ngan mak singgah rumah nenek aku jap . time mak aku tgh tepon makcik aku , dengan tibetibe handphone mak aku tu habis beteri . aku ade idea , aku ambik la phone aku . aku tukar sim card mak aku kepada phone aku , dan sim card aku pergi ke phone mak aku yang habis bateri tu . 

dah sampai rumah orang kahwin tu . aku pegang phone aku . kalaukalau pakcik aku call , nak tau derection orang nikah tu . time tu aku ngan mak aku tengah makan . ade la pekerja katering tu padanpadan . aku dah rase lain macam dah . aku rase dia la yang rembat handphone aku tu ! BODOH PUNYE PENGKID !

sebelom 1/2 jam nak balik , aku akan check barang berharga aku terutamanye HANDPHONE ! aku check dalam beg aku TAKDE ! aku cek dalam beg mak aku TAKDE ! aku suroh pakcik aku telephone no mak aku . dengan tibetibe nye VOICEMALL !

 PANTIKKK LAHHH ! 

aku nangis la ape . dah la kat rumah orang teros aku takde mood ! 
mak aku yang rase bersalah sebab dy tak charger bateri dy . aku tak salah kan sapesape dalam hal nie . kelalaian aku ngan mak aku jugak kan . 

handphone tu baru sebulan aku pakai . 
sampai umah nenek aku balik . mak aku cerita kat uncle ngan chu . pastu tibetibe uncle nak kasi handphone . aku kate takpe la .
uncle kate hadiah birthday . mana aku tak nangis lagy . haha :(
tengs uncleee :)

PUAN SHARIFAH SARIMAH BT SYED AGIL !
ENCIK NASARUDIN B ABU HASSAN !
NAS IQMAL NASARUDIN
NAS IZREEN NASARUDIN
NAS ARWINA NASARUDIN

I REALLY LOVE U GUYS UNTIL I DIE ! 
MUAAHHHHHH <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment